vrijdag 11 november 2011

EXTREME FLOWER MAKE OVER

Helaas ben ik van nature geen schoonheid, dus wil ik een zwoele oogopslag zoals van een filmster dan gebruik ik mascara,  wil ik een perzikenhuid ga ik  aan de slag met dagcrème, en m’n grijze haren stop ik onder een laag verf. Want was ik maar zo mooi als The Rose van Bette Midler en kon ik weg dromen in een a Bed of Roses luisterend naar  You don’t bring me Flowers…….
Talloze  songs  bezongen en bejubeld over bloemen. Niet voor niets.....

......gewoon omdat ze zo mooi, prachtig en puur zijn.
Ze hebben geen opsmuk nodig zoals ik. 
Maar toch bestaan er ook lelijke exemplaren. Want onlangs ontdekte ik een afschuwelijk lelijke bloem in een prachtig verjaardagsboeket, in eerste instantie dacht ik dat het een kunstbloem was.  Maar bij nadere inspectie zag ik tot mijn verbazing dat het niet om een nepexemplaar ging maar een echte bloem  voorzien van een dikke  laag make-up!! 
Behandeld met verf!
Zien deze bloemisten de  pure schoonheid van de bloemen niet meer en denken ze het  mooier te maken dan het al is? Of  willen ze hun creativiteit  op een maandagochtend botvieren op iets wat van nature al artistiek genoeg is? 
Het is mij een raadsel..........


Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten