donderdag 26 januari 2012

LADY'S NIGHT - HAARVILLA HEIDI



Als je een hekel hebt om geduldig in een kappersstoel te zitten en dit niet als een ontspannen uitje ziet zoals de meeste vrouwen dat wel doen, is het van belang dat de kapster er voor zorgt dat je je enigszins  toch nog op je gemak voelt in de kapsalon. Dat heb ik nu gelukkig mogen ervaren bij Haarvilla Heidi in het centrum van Hoogerheide. Een kleine salon met drie medewerksters die er met veel enthousiasme en creativiteit voor zorgen dat je weer zelfverzekerd de deur uitgaat. Want het motto is toch niet voor niets: ‘als je haar maar goed zit’!

Zo mocht het gebeuren dat  Haarvilla Heidi een Lady’s Night organiseerde, en óók ík was hier voor uitgenodigd!
Echter, als ik wel ergens een hekel aan heb dan is het  aan dit soort dingen.
Maar ik zag voor mij een kans om als hobbyfotografe aan de slag te gaan.  
Dus gewapend met camera en flitser heb ik de mooi opgemaakte en gekapte dames getracht te fotograferen!
Een zeer welkome oefening zowel om op de juiste manier met je flitser om te gaan als met de modellen die je voor je lens krijgt.

Met dank aan Heidi  en haar team, maar vooral de gewillige prachtige modellen die zich lieten fotograferen door een Stuntelige Flitsensde Fotografe!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten