donderdag 26 januari 2012

Prachtige kinderdagopvang in Hoogerheide


In samenwerking met Haarvilla Heidi hield  kinderopvang  KombinoCare in de Raadhuisstraat te Hoogerheide een open avond.
Eerste indruk toen ik binnen stapte, was een enthousiaste eigenaar die me gelijk een rondleiding gaf.
Een ware metamorfose als je weet hoe het pand, de voormalige apotheek, er eerst uit zag.
Eigenaar Piet Bustraan
Tot mijn verbazing ligt achter het pand  ook nog een kindvriendelijke, ruime tuin,  met voldoende speelmogelijkheden, van kleine boerderijdieren tot verborgen ingebouwde watersproeiers, wat voor menig waterpret zal zorgen in de zomer.
Warm, knus, volop ruimte voor de kindjes en dit alles met de hoogste veiligheidseisen.
Kortom ik zou hier mijn kinderen met een gerust hart achter laten.
Plus dan ook nog eens de zekerheid van deskundig personeel.
Want ook naast de opvang van ‘reguliere’ kinderen,  is er  zelfs de mogelijkheid  voor kinderopvang als je kindje verpleegkundige zorg of ondersteuning nodig heeft.
Zelfs logeren is mogelijk en de opvangtijden zijn flexibel.
Veilige kinderbedden die voldoen aan de strenge eisen waaraan kinderopvangorganisaties zich moeten houden.
Geen wonder dat de eigenaar al een klacht heeft ontvangen van  ouders, namelijk;
'dat hun kindje niet meer mee naar huis wilt'! 
Ik geef het kind geen ongelijk!

 Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten